6 Mayıs 2012 Pazar

The Switch

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Pazar, Mayıs 06, 2012
Tepkiler: 
5 yorum
Bu filmi geçen hafta izledik Badi' yle. Yorumlamaya bir türlü fırsat olmadı. Efendim filmimiz yaşı 40lara dayanmış bir hatunun suni döllenme yolu ile bebek sahibi olması sırasında yaşanan komik olayları anlatmakta. Filmin başrolünde Jennifer Aniston ve Jason Bateman var. Ben Jenny'i aktris olarak beğenemiyorum nedense. Pek bir yapmacık geliyor bana ekranda. Filmin de konusu ilginç gelmese hayatta Jennifer Aniston filmi izlemezdim zaten. 

Film genel olarak hoş, izlenir, çerezlik kıvamında bir romantik komedi. Çok fazla beklenti içine girmeden, hahahahaha deyip geçecekseniz buyurun izleyin derim. sinemalar.com dan 10 üzerinden 6.1 almayı başaran film imdb de ise tamamen çuvallamış. Puanı 10 üzerinden -1 :)) Ben acıdım da 2/10 verdim.

4 Mayıs 2012 Cuma

bitmek bilmeyen sorun

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Cuma, Mayıs 04, 2012
Tepkiler: 
2 yorum
Çok dertliyim, çooooook... Bıktım bu Türk Telekom'dan vallahi. Zırt pırt internet bağlantısı kopar, hızı yavaşlar, kafasına göre hattı kesip tamirat yapar. Şu an itibariyle yine Tivibu çalışmıyor. Yani bu demektir ki bizim evde 2 gündür televizyon yok. Çünkü kanallar yayını eski tip antenden değil internet bağlantısından alıyor. Hiçbir şey izleyemiyoruz. Onu da geçtim, televizyon çok elzem bir şey değil bizim evde nihayetinde ama sadece bu akşam internet bağlantısı 3 kere gitti. Bu nedir arkadaş yaaaaa? 100 liraya yakın para veriyorum ben sana her ay. Altyapını mı güçlendiriceksin, server larını sağlamlaştırıcaksın, napacaksan yap artık! 


1 sene öncesine kadar eski evimde Uydunet kullanıcısıydım. FIstık gibiydi. 3 sene boyunca ne sorun yarattı ne de arıza. Ama yeni taşındığımız evin bulunduğu sokakta Uydunet bağlantısı yok diye mecburen TTNet'e geçtik, hem de istemeye istemeye. Ben biliyodum başıma işler açacağını.

En gıcığı da ne biliyo musunuz, ne zaman arıza oluşsa anında arıyorum müşteri hizmetlerini, aldığım cevap hiç değişmiyor. "Arıza kaydı oluşturuldu!" Sanıyorsunuz ki hemen sizin derdinize derman olacaklar. Yarın yine arıyorum. Yine aynı cevap. Ertesi gün yine aynı.. Ne arayan var ne soran. Peki arıza? O baki... Bekle babam bekle. Kaç kere şikayet ettim, aynı tas aynı hamam. Geçenlerde 4-5 gün gelmedi internet. Gittim şikayet ettim. Dilekçe yazdım bıktım sizden diye, ertesi gün yaptılar. Ben mecbur muyum senin keyfini beklemeye? İşim var gücüm var internette. Hizmet alamadıktan sonra tam olarak neye ve neden para ödüyorum acaba ben? Geçen yaz tam 2 ay Tivibu arızalıydı. Evet yanlış duymadınız, tam 2 ay televizyon çalışmadı bizim evimizde. Sonuç: Bir özür bile yok!

Valla Uydunet bizim sokağa gelir gelmez senden kurtulucam TTNet. Hatta Dsmart, vb ne varsa uyar bana. Araştırıyorum, kafama göre bişey bulduğum an kaçarak uzaklaşıcam senden. Nefret ediyorum senin bitmek bilmeyen sorunlarından ve müşteriyi zerre kadar önemsemeyen tavrından. Ödediğim paranın çoğunun karşılığını da almıyorum zaten. Olmasan da olur yani...

2 Mayıs 2012 Çarşamba

ne izliyorum-3

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Mayıs 02, 2012
Tepkiler: 
11 yorum
Seksenler. Yine mi TRT diyeceksiniz, valla ben de buraya yazmaya başlayınca fark ettim ki sürekli TRT izliyormuşum:)
Taaa en başından, ilk yayınlandığı günden beri (24 ocak) heyecanla izliyorum. Her şeyden önce konusu beni çeken bu dizinin bir de senaristi, çok sevdiğim, Metin Akpınar' lı "Papatyam" dizisini de kurgulayan Murat Aras olunca pek güzel olmuş. Cast seçimi ise muhteşem. Her bir oyuncu karaktere cuk oturmuş. Ergun Plak rolündeki Serhat Kılıç' ı "Benim Annem Bir Melek" te Azeri iş adamı İbadullah rolündeki sevmiş, beğenmiştik, şimdi ise bayıldık. Anne rolündeki Özlem Türkad, babamız duayen Rasim Öztekin, Niyazimiz Vural Çelik, evin kızı Yasemin Çonka, evin oğlu İlker Ayrık ve tabi kiiiiii "Nabıyon Beyaa???" ile dillere pelesenk olan Berat Yenilmez... Hepsi muhteşem oyunculuk sergiliyor. Şoray Uzun komik adamdır ama bu dizide aşırı sakin oynayışı sanki olmamış. Taaa Baskül Ailesi'nden hatırlıyorum kendisini. "Güven Pazarlama" yı hatırlıyorsanız Şoray Uzun'un nasıl hareketli bir komedyen olduğunu da bilirsiniz. Hatırlayamadım diyorsanız buraya tıklayın. Dediğim gibi, bu dizide fazla sakin.  Yönetmeni de harikalar yaratan Müfit Can Saçıntı. Hani şu Çocuklar Duymasın dizisindeki Mandıra Filozofu Mustafa:)

Anlaşılan yapımcı Birol Güven, internette fenomen haline gelen 80li yıllara duyulan ilgiyi iyi değerlendirmiş ve o yıllara özgü davranış-konuşma-obje-kıyafet-esprileri bir araya getirince ortaya iyi bir iş çıkmış. 

Geçtiğimiz cuma akşamı dizi ekibinin bir bölümü Beyaz Show' un konuğuydu. Programda Beyaz'ın yaptığı bir tespit vardı ki bence geceye damgasını vurdu. "Yalan Dünya, Leyla ile Mecnun, Seksenler dizilerinin izleyicisi aynı. Birini takip eden, mutlaka diğerlerini de takip ediyor." Bu tespite katılıyorum. Çevremde hakikaten durum böyle.
Program ekibi 80li yıllarda televizyonda en çok izlenen programlardan bir demet hazırlamışlar, izlerken "Aaaa, evet bu da vardı." dedirtti.

Gecenin sürprizi ise Ayşe Tolga- Serhat Kılıç-Fatih Erkoç üçlüsünün Rasim Öztekin'in çaldığı bateri eşliğinde caz söylemesi oldu. Serhat Kılıç harikalar yarattı diyebilirim.
Ne çok severmişiz 80li yılları da haberimiz yokmuş...


 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea