6 Mayıs 2012 Pazar

The Switch

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Pazar, Mayıs 06, 2012
Bu filmi geçen hafta izledik Badi' yle. Yorumlamaya bir türlü fırsat olmadı. Efendim filmimiz yaşı 40lara dayanmış bir hatunun suni döllenme yolu ile bebek sahibi olması sırasında yaşanan komik olayları anlatmakta. Filmin başrolünde Jennifer Aniston ve Jason Bateman var. Ben Jenny'i aktris olarak beğenemiyorum nedense. Pek bir yapmacık geliyor bana ekranda. Filmin de konusu ilginç gelmese hayatta Jennifer Aniston filmi izlemezdim zaten. 

Film genel olarak hoş, izlenir, çerezlik kıvamında bir romantik komedi. Çok fazla beklenti içine girmeden, hahahahaha deyip geçecekseniz buyurun izleyin derim. sinemalar.com dan 10 üzerinden 6.1 almayı başaran film imdb de ise tamamen çuvallamış. Puanı 10 üzerinden -1 :)) Ben acıdım da 2/10 verdim.

5 yorum:

EQ dedi ki...

Izlemistim. Seninle ayni fikirdeyim:)

Bestesiyleannesi dedi ki...

değil mi ama?

zeys dedi ki...

ben ızlemedımm ama merak ettım sımdı
bu arada bloguma da bbeklerım hedıye cekılısım var :)
http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

EQ dedi ki...

Uzun zamandir sesin solugun cikmiyor...umarim iyisindir, umarim bir yaramazlik yoktur...

Bestesiyleannesi dedi ki...

çok iyiyim, süperim, hatta şahaneyim. döndüm, işte geldim burdayım :p

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea