2 Mayıs 2012 Çarşamba

ne izliyorum-3

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Mayıs 02, 2012
Seksenler. Yine mi TRT diyeceksiniz, valla ben de buraya yazmaya başlayınca fark ettim ki sürekli TRT izliyormuşum:)
Taaa en başından, ilk yayınlandığı günden beri (24 ocak) heyecanla izliyorum. Her şeyden önce konusu beni çeken bu dizinin bir de senaristi, çok sevdiğim, Metin Akpınar' lı "Papatyam" dizisini de kurgulayan Murat Aras olunca pek güzel olmuş. Cast seçimi ise muhteşem. Her bir oyuncu karaktere cuk oturmuş. Ergun Plak rolündeki Serhat Kılıç' ı "Benim Annem Bir Melek" te Azeri iş adamı İbadullah rolündeki sevmiş, beğenmiştik, şimdi ise bayıldık. Anne rolündeki Özlem Türkad, babamız duayen Rasim Öztekin, Niyazimiz Vural Çelik, evin kızı Yasemin Çonka, evin oğlu İlker Ayrık ve tabi kiiiiii "Nabıyon Beyaa???" ile dillere pelesenk olan Berat Yenilmez... Hepsi muhteşem oyunculuk sergiliyor. Şoray Uzun komik adamdır ama bu dizide aşırı sakin oynayışı sanki olmamış. Taaa Baskül Ailesi'nden hatırlıyorum kendisini. "Güven Pazarlama" yı hatırlıyorsanız Şoray Uzun'un nasıl hareketli bir komedyen olduğunu da bilirsiniz. Hatırlayamadım diyorsanız buraya tıklayın. Dediğim gibi, bu dizide fazla sakin.  Yönetmeni de harikalar yaratan Müfit Can Saçıntı. Hani şu Çocuklar Duymasın dizisindeki Mandıra Filozofu Mustafa:)

Anlaşılan yapımcı Birol Güven, internette fenomen haline gelen 80li yıllara duyulan ilgiyi iyi değerlendirmiş ve o yıllara özgü davranış-konuşma-obje-kıyafet-esprileri bir araya getirince ortaya iyi bir iş çıkmış. 

Geçtiğimiz cuma akşamı dizi ekibinin bir bölümü Beyaz Show' un konuğuydu. Programda Beyaz'ın yaptığı bir tespit vardı ki bence geceye damgasını vurdu. "Yalan Dünya, Leyla ile Mecnun, Seksenler dizilerinin izleyicisi aynı. Birini takip eden, mutlaka diğerlerini de takip ediyor." Bu tespite katılıyorum. Çevremde hakikaten durum böyle.
Program ekibi 80li yıllarda televizyonda en çok izlenen programlardan bir demet hazırlamışlar, izlerken "Aaaa, evet bu da vardı." dedirtti.

Gecenin sürprizi ise Ayşe Tolga- Serhat Kılıç-Fatih Erkoç üçlüsünün Rasim Öztekin'in çaldığı bateri eşliğinde caz söylemesi oldu. Serhat Kılıç harikalar yarattı diyebilirim.
Ne çok severmişiz 80li yılları da haberimiz yokmuş...


11 yorum:

Kelebeğim dedi ki...

Ben de TRT izleyenlerdenim...Sevgiler

Nuray İlbars dedi ki...

Bu diziye arada bir bakıyorum. Güzel, eğlenceli. Başarılı bir dönem dizisi.
Fakat birkaç sikayetim var.
1-Kadınların perukları fena itiyor beni.
2-Rasim Öztekin öyle konuşmasın.. Lötfeeeennn.
Şikayetim iki taneymiş:-)

Ayrıca Alamancı gence hastayım, aksan müthiş!

Bestesiyleannesi dedi ki...

Eskiden TRT hakikaten çekilmez programlar yayınlıyordu. Son yıllarda ise piyasanın en iyi dizileri ve en kaliteli programları TRT de toplanmış gibi. En kısa zamanda blogunuzu ziyaret etmeye başlıyorum.

Bestesiyleannesi dedi ki...

Benim favorim Şahin zaten. Sırf onun için izliyorum desem yeridir. Almanca bilen biri olarak şu kadarını söyleyebilirim ki, güzel konuşuyor.
Rasim Öztekin değil de ben Şoray Uzun'a taktım kafayı. Niye sürekli süt dökmüş kedi gibi oynuyor, anlam veremedim.
Ama güzel dizi vesselam..

Nuray İlbars dedi ki...

Şoray Uzun'u sempatik buluyorum, seviyorum ama doğrudur, biraz bunalım takılıyor sanırım:-)

EQ dedi ki...

"Seksenler" basligini görünce merak edip acip bakmistim netten bu diziye. Ilk bölümlerini izledim, cok da hosuma gitti, sonra devam edemedim kacirdim son bölümlerini ama mutlaka yakalarim ben onu yine kaldigim yerden. Tam benim cocuklugumun, genc kizligimin yillari...cok duygulanmistim, heyecanlanmistim, eglenmistim izlerken.

Beyaz Show'un son bölümünü de izlememistim henüz, en kisa zamanda ona da bakmaliyim ozaman. Tesekkürler paylasim icin:)

Bestesiyleannesi dedi ki...

Fazla durgun. Daha neler neler döktürebilir halbuki imkan verilse:)

Bestesiyleannesi dedi ki...

Aman efendim ne demek:) Çok sevindim Seksenler'i beğenmene. Hiç vakit kaybetmeden kalan bölümleri tamamla derim, eminim çok eğlenirsin izlerken.

EQ dedi ki...

Bak sana birseyi siddetle (biliyorum siddet cözüm degildir):) tavsiye etmek istiyorum, cünkü biliyorum ki sen de esinle birlikte güzel seyler izlemeyi seviyorsun bizim gibi ve bunu da cok seveceginizden, cok cok keyif alacaginizdan eminim...eger henüz izlemediysen tabii:

Demet Akbag ile Yilmaz Erdogan'in iki kisilik oyunu. "Haybeden gercek üstü ask". Müthis eglenceli, olagan üstü mizah (Yilmaz Erdogan kalemi), olagan üstü oyunculuk (Demet Akbag). Izlerken kendimizden cok sey buldugumuz, bastan sona her saniyesi keyifli gecen mükemmel bir oyun bence.

Bak ben eski yazilarimdan birinde bahsetmis ve videosunu koymustum bloguma. Direkt play'e basip izlemeye baslayabilirsiniz. Pisman olmayacaksin, iyi eglenceler:)

EQ dedi ki...

ah pardon, link vermeyi unutmusum:)

buradan izleyebilirsin: http://duygusalzeka.blogspot.de/2008/01/haybeden-gercek-st-ask-ya-da-bir-corc.html

Bestesiyleannesi dedi ki...

bu oyunu ilk oynanmaya başladığı dönemde, yani sıcağı sıcağına BKM'de izlemiş ve bayılmıştım. Ama hatırlatman çok iyi oldu, en kısa zamanda tazeleyeyim.

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea