1 Kasım 2011 Salı

Ben...

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Kasım 01, 2011

Blogumu okuyan herkese beni anlatacak birkaç kelime ile kendimi özetlemek isterim:Mesleğini seven,öğrencileri ile yaşadığı paylaşımların keyfini hiçbir şeyde bulamayan, evine ve eşine aşık, filmlere, müziğe, resime, kitaplara, mizaha, tiyatroya, dansa, seyahate vakit ayırmaktan hoşlanan bir ademoğluyum...

Kendime "pespembe" diyorum, çünkü beni tanımlayan renk "pembe". Toz pembe gibi narin, şeker pembe gibi neşeli, içi içinden taşan, koyu pembe gibi asil olmayı kim istemez? Her kadın biraz pembedir.

Herkese ve herşeye merhaba. Uzun zamandır niyetlendiğim, hep aklımın bir köşesinde duran bir şeydi blog yazmaya başlamak. Ancak nereden başlanır, nasıl yazılır, içeriği ne olmalıdır gibi sorularla boğuşmaktan bir türlü blogumu oluşturamamıştım. Nihayet bugün blogumu yazmaya başladım.

2 yorum:

EQ dedi ki...

Iste BU!

Cok severim ilk basta kendini tanitan insanlari. Nerede olursa olsun. Samimiyet ve ictenliktir bu ve ben buna bayilirim:)

Ilk yazina gittim ki, yazilarini en basindan takip edebileyim diye. Ve daha ilk andan "tamamdir, ben sevdigim bir blog ve bloggerci daha buldum" dedim icimden. Simdi zamana yayarak, tüm yazilarinin tadini cikara cikara okuyacagim sirayla. Dedigim gibi, simdi sadece birazina göz atip hizli hizli gectim bazi yazilari ama bu gece nöbette sabaha kadar vaktim olacak bol bol...ne güzel vakit gececek, yasasin cok sevindirik oldum simdi!:)

Sen de eger benim bloguma gelirsen (mail isini hallettikten sonra) tavsiye ederim, ilk önce benim "Ben Ayse, memnun oldum" baslikli yazimi bul ve oku lütfen. Bundan tam 1 ay evvel, 23 Mart'da yazmistim. Hani " bu kadin kimkine, kimin nesi, kimin fesi" sorularina cevap olsun diye:) Görüsmek üzere ve cok memnun oldum. Iyi ki seslenmissin bana Ebru'nun blogundan.

Bestesiyleannesi dedi ki...

Bir bloga uğradığımda ilk okuduğum yazarın ilk yazısıdır. Zira iyi bir blogger daha ilk yazısından belli eder nereye doğru yol aldığını. Bazı yazarlar kendini tanıtmadan doğrudan ilk konu ile yayınlamaya başlarlar. Bu bana soğuk gelir. "Dur bakalım, noluyoruz, sen kimsin, önce seni bir tanıyalım." demek gelir içimden. Giriş yazısında yazar biraz bahsetmeli kendinden diye düşünürüm hep. Benimki de bu işte. Beğenmene çok sevindim Ayşe. Hemen mail gönderiyorum ve en kısa zamanda senin yazılarını takibe alıyorum.

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea