26 Temmuz 2012 Perşembe

ömer beni öldürdü

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Perşembe, Temmuz 26, 2012
Bu filmi izlemeden ölmeyin.


Çok tesadüfen, kanallar arası gezinirken TRT 1 de rastladım bu filme. Zaten gedikli bir TRT izleyicisi oldum çıktım. Filmi çok da dikkatimi vermeden öylesine izlerken kendimi bir anda filme kapılmış ağlarken buldum. Türkçe dublajlı olanı da fena değildi ama bence siz altyazılı olanı izleyin. O daha lezzetli.

Filmin konusu: Fransa'da ırkçılık. Bir kadın evinde ölü bulunuyor ve kapısında da kadının kendi kanıyla yazılmış "Ömer Beni Öldürdü" yazısı var. Ömer Faslı bir göçmen. Kadının evinde bahçıvanlık yapıyor. Okuma yazması bile yok. Kadını parası için öldürdüğünü düşünerek Ömer'i hapse atıyorlar ve hikaye buradan sonra başlıyor...

Tadı damağınızda kalacak, ırkçılığa lanet okuyacaksınız ve bu hikayenin gerçek/yaşanmış bir hikaye olduğunu bilmek daha da canınızı acıtacak. 

Filmin imdb notu 6.7 ancak bana göre 10 üzerinden 8'i hak ediyor. Arşivlere alınacak kalitede. İzledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum, bakalım övdüğüm kadar var mıymış?


1 yorum:

Qays ال ecer dedi ki...

Gülü seven bir insan kelebeğin canına kıyamaz

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea