29 Eylül 2013 Pazar

kulağa kaçan su nasıl çıkarılır?

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Pazar, Eylül 29, 2013
Geçen yaz tatilinde başıma gelen bir olaydır. Çok çektim elinden. Çaresini, dermanını bulmuşken, birilerine derman olayım dedim...
Tatilin 3 günüydü sanırım. Havuzda yüzerken kulağıma su kaçtı. Aman Allahım, o ne sinir bozucu bir şey. Hem ağrı yapıyor, hem de duyamıyorsunuz. Daha önce bu tür durumlar başıma geldiğinde Otimisin damlatırdım hemen geçerdi. Tatilde olunca yanımda ilaç bulunmadığından 1 gün çektim ağrısını. 2. gün dayanamadım, eşimle birlikte eczanenin yolunu tuttuk. Ben yine Otimisin almayı planlarken, tatil yöresinde eczacı olmasından mütevellit bu duruma çok alışık olan eczacı bayan "Su kaçması içinse ona ilaç vermeye gerek yok." dedi. "E nasıl çıkacak peki bu benim kulağımdan?" dediğimde "Siz başınızı eşinizin dizine yatırın, ben onu 5 dakikada çıkarırım." dediğinde teyzeyi öpmemek için kendimi zor tuttum. Bıraksam günlerce beni sürüm sürüm süründürecek ağrıyı 5 dakikada kökünden kazımayı vadetti bana :)
Eczacı hanımın dediği gibi eşimin dizine başımı koydum. Su kaçan kulağım havada olacak şekilde beklemeye başladım. Eczacı elinde bir küçük şişe gliserin ile geldi ve kulağıma 3-5 damla damlattı. "5-10 dakika bekleyin bu şekilde." dedi. Önceleri hiç duymayan kulak 3-5 dakika sonra pıt diye açıldı. Sonra başımı kaldırdım, kulağımı sildim ve bingo! İşlem tamam :)

Meğer bu yöntem eskiden beri kullanılırmış da benim haberim yokmuş. Üstelik kulağa da zarar vermiyor. Artık tatile giderken bavulumu hazırlamaya başlar başlamaz içine ilk olarak gliserinimi koyarım arkadaş :)


6 yorum:

NarÇelen dedi ki...

hadi ya! bizim lab da çok var gliserin. tatile giderken bi küçük şişe çalayım ondan madem..

Bestesiyleannesi dedi ki...

Kesinlikle almalısınız.
Gliserinin yoğunluğu 1.261, suyunki 1. Kulaktaki suyun üzerine gliserin damlatınca yoğunluğu büyük olan gliserin dibe çökerken, su üste çıkıyor. Bu kadar kolay aslında :) kim akıl ettiyse iyi düşünmüş.

Adsız dedi ki...

cok iyi

meltem dedi ki...

vayyyy

Unknown dedi ki...

bn denedim 1 dk bile duradım kulagımı yakmaya basladı

Bestesiyleannesi dedi ki...

o yakmadan hemn sonra su çıkacaktı halbuki :(
bende de oldu ama sonuç mükemmeldi

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea