10 Eylül 2013 Salı

ne kullanıyorum-5

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Eylül 10, 2013
Sürekli ev işleriyle uğraşan bir ev kadını olmasam da temizliği, temiz olmayı ve hijyeni seven biri olarak evde bana yardımcı olan, işimi kolaylaştıran ürünleri arayıp buluyorum ve beğendiklerimi buradan paylaşıyorum.


Mutfakta ve banyoda armatürlerin, lavaboların, duşakabinin ve fayansların üzerinde biriken kireç ve ardından gelen kirli beyaz renkteki görüntü beni ve sanırım herkesi rahatsız eder.Bundan kurtulmak için pek çok kireç sökücü ürün kullandım ama pek de memnun kalmadım açıkçası. Armatürleri limonla ovarak parlatıyordum. Ama son birkaç haftadır resmen hayatım kurtuldu. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile alıp denediğim Cillit Bang Aktif Köpük ile mutfak ve banyoda kireç sorunum kalmadı.
 Ürünü kullanmadan önce çalkalıyorum. İyice çalkaladıktan sonra lavabonun/duşakabinin yüzeyine püskürtüyorum. Traş köpüğüne benzeyen bembeyaz köpükler her yanı kaplıyor:) 2-3 dakika kadar köpükler yüzeyde kalıyor. Ardından süngerle fazla bastırmadan ovalıyorum ve duruluyorum. İşte bu kadar. Hiçbir ürünle bu kadar parlatamadığım lavabo ve duşakabinim artık pırıl pırıl. 



0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea