25 Ekim 2013 Cuma

despicable me / çılgın hırsız

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Cuma, Ekim 25, 2013
Bir animasyon delisi olarak çok sevdim bu filmi :)

Badim araştırmış ve benim seveceğim bir animasyon film bulmuş. Ailecek aldık mısırımızı çerezimizi, yerleştik battaniye altı televizyon karşısı mevzilerimize, başladık seyreylemeye.

Film 2010 yapımı. Baş kahramanımız Gru, kötü olmayı seven, hatta nasıl "daha kötü olurum" konusuna kafa yoran biridir. Mısır piramitlerini çalan bir rakibinin olduğunu öğrenince, en kötü olabilmek için Ay'ı çalmaya karar verir. Bunun için yanında çalışan yüzlerce minyonla birlikte hareket eder.
 


Ancak Gru bu hedefe hızla ilerlerken önünde bir engel vardır. Öncelikle rakibi Vector'u alt etmeli ve onun elindeki küçültme silahını ele geçirmelidir. 


Böylelikle Ay'ı küçültüp çalabilecektir. Vector'u kandırmak için kurabiye satan 3 küçük yetim kızı kullanmaya karar verir. Onları evlat edinir. Ancak kızlar sandığı kadar kolay lokma değildir. Gru onlarla vakit geçirdikçe kızlara bağlanır ve bir aile olurlar. Gru da aile babası :)
Film gerçekten eğlenceliydi. Seslendirme kadrosunun çok güçlü olması, karakterlerin inandırıcılığını bir hayli artırmış. Gru'yu 40 Yıllık Bakir'in başrol oyuncusu Steve Carell, Vector'u How I Met Your Mother'ın Marshall'ı Jason Segel, Dr. Nefario'yu ise Russell Brand seslendiriyor.
Filmin IMDB notu 7.6, benim puanım ise 10 üzerinden 8. Soğuk kış akşamında gecenizi şenlendirmek, çocuklu olun veya olmayın eğlenmek istiyorsanız bu filmi izleyin derim.
Devam filmi olan Despicable Me II / Çılgın Hırsız 2 de 2013 yılında gösterime girmiş. En kısa zamanda 2. filmi de izliyorum. İyi seyirler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea