12 Şubat 2014 Çarşamba

anlamlı...

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Şubat 12, 2014
Son zamanlarda izlediğim en anlamlı görüntü budur...
Ne kadar uzaklaştık birbirimizden. Bakışlarımız güvensiz ve soğuk. Kime içimizi açacağımızı kırk kere düşünür haldeyiz. Üstelik böyle bir ülkede yaşıyoruz. Sükunetin ve huzurun hiç yolunun düşmediği, barışın ve sakinliğin pek sevmediği bir ülkede... Her gün kavga, dövüş, tehdit, yalan, dolan,hırsızlık, yolsuzluk, cinayet, ihanet, intihar, ayrımcılık, ötekileştirme, bağıran çağıran, hakaret eden, göz dağı veren, parmağını sallayan, aşağılayan, sorgulamayan,... Malesef. Son zamanlarda sıklıkla neden böyle bir yerde geçiyor ömrüm diye sık sık düşünür oldum. Sakin ve mutlu insanların yaşadığı Kuzey Avrupa ülkelerine öykünüyorum. Kaçsam mı göçsem mi diye aklımda her gün bin tane düşünce uçuşuyor. Çocuklarım olunca diyorum, nasıl yetiştireceğim onları böyle bir yerde, böyle bir ortamda. Ben onlara hümanizmi öğretmeye çalışırken çocuğum haber bültenlerini 1 saat izlediğinde tüm öğrettiklerim buhar olup uçacak. Güven duygusunu aşılamaya çalışacağım belki, sonra televizyonlarda en güzel kazık nasıl atılır onu öğrenecek. Boşa kürek çekeceğim.

Tam da bunlardan yılmışken bu reklam ilaç gibi geldi bana. İçimi ferahlattı. Zaten gitsem mi dediğim bir yer olan Kanada bana daha da güzel ve huzurlu göründü bir anda. İki insan arası mesafenin aslında ne kadar kısa olduğunu hatırlattı.

Bugün, bu ülkede yaşayan herkes gibi karamsarım ben de. İyi seyirler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea