17 Ocak 2014 Cuma

kutu süt nasıl dökülür?

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Cuma, Ocak 17, 2014
İnsan her gün yeni bir şey öğreniyor :)
Bugün Kadınlar Kulübünün sitesinde gördüm ve resmen kahkahalarla güldüm. Koskoca bir millet yıllardır kutu sütün bardağa nasıl döküleceğini bilmiyormuşuz ya, valla helal olsun hepimize:)
 
Fotoğrafta görene kadar "neden her seferinde bardağa değil de tezgaha dökülüyor" diye düşünmemiştim bile. Meğer yöntemini bilmiyormuşuz. İçinizde nasıl dökülmesini gerektiğini bilen var mıydı bilmem ama ben bugüne kadar yanlış döküyormuşum, bugün öğrendim.
 
Doğrusunu merak edenler, buyurun efendim:
 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyy pespembe gerçek adın ne çok şirinsin(yaş kaç?)

meltem dedi ki...

İtiraf edeyim başlangıçta nasıl bir yazı bu böyle,başka yazacak birşey bulamamış mı bu hatun kişi dedim kendime resmi görüncede bir an şaşa kaldım başladım kendimi yuhalamaya:)))çok bilmiş ben dumur oldum kaldım işte böööle:)) neymiş çok bilmeyecekmişin akıl akıldan üstünmüş sdaha öğrenecek çok şey varmış.Teşekkür ediyor önünüzde saygıyla eğiliyorum:))))Sevgilerimle

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea