14 Ocak 2014 Salı

yeni tutkum: eva

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Ocak 14, 2014
Hobi faaliyetlerimde bu aralar liste başı evadır.

Kırtasiyede tesadüfen fark ettim ve hemen renk renk aldım. Dokusu oldukça yumuşak ve ipeksi bir his veriyor. Beni cezbeden yanı da bu oldu sanırım.

Okul yıllarında ya da daha sonraki yıllarda ne öğrenciyken ne de öğretmenken eva kağıdı ile çalışmadım (bu da benim eksikliğim sanırım). Bu yüzden eva ile ilk karşılaşmamızda onunla ne yapacağıma karar veremedim. Kullanım açısından biraz keçeye de benzettim. Keçe ile çalışanlar eva ile rahatlıkla çalışabilir.

Şimdilik araştırma, inceleme evresindeyim. Kafamda fikirler biriktiriyorum. En kısa zamanda da eva ile yaptığım ürünler ile buralarda olacağım. Şimdiden silikon tabancamı bile aldım. Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea