27 Ekim 2012 Cumartesi

the five year engagement

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Cumartesi, Ekim 27, 2012

Bayram tatilinden döner dönmez kendimizi kanepeye attık ve tüm benliğimizi bu filmin kollarına bıraktık...

Daha önce ismini bile duymamıştım bu filmin. Badi bulmuş buluşturmuş sağ olsun. Ben biraz yorgun, huysuz ve huzursuz olduğum zamanlarda çikolata+kahve+romantik komediye aş eriyorum:) Evet evet yanlış duymadınız, romantik komediiiiii diye inim inim inliyorum. Bir tek o moralimi yerine getiriyor. Badi de baktı ki ben mızırdanmaya başladım, hemen patlatıverdi bir romantik komedi.
Filmimizin orjinal adı The Five Year Engagement - Uzatmalı Nişanlım. Taptaze, 2012 yapımı bir film. How I Met Your Mother dizisini yakından takip edenlerin Lily'nin sevgilisi Marshall olarak tanıdığı bildiği Jason Segel başrolde. Sempatik dev adamı ekranda kocaman bir gülümseme ile izliyorum her seferinde nedense. Başrolün diğer sahibi ise Emily Blunt.
Konusu: Birbirini çok seven Tom ve Violet evlenmeye karar verir. Ancak türlü çeşitli nedenlerle evlilik tarihi sürekli ertelenir. Violet'in aldığı iş teklifi nedeniyle başka bir eyalete taşınırlar ama Tom burada mutsuz olur ve ayrılmaya karar verirler. Devamını yazmıyorum, büyüsünü bozmuyorum:)
Film imdb den 6.3 almış. Pek iç açıcı bir derece sayılmaz. Ama ben bu puanı alan pek çok filme tercih ederim bu filmi. O kadar da kötü değil aslında. Benim puanım 10 üzerinden 7.0. Özellikle eşinizle/sevgilinizle aynı battaniyenin altında elinizde bir fincan kahveyle izleme planınıza eşlik edebilecek bir film.
Bu da filmin fragmanı. İyi seyirler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea