12 Aralık 2012 Çarşamba

ne kullanıyorum-4

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Aralık 12, 2012
Evde insan yaşadığı sürece hareketlilik bitmez. Bu hareketlilik bazen istenmeyen sonuçlar da doğurabiliyor. Evin içinde bir o yana bir bu yana koştururken duvarlarda çizikler, oje izleri ( :p ) oluşuyor. Genelde sünger ve yüzey temizleyici ile ovuştura ovuştura bu izleri çıkarmaya çalışan ben, sonunda derdime derman olacak bir ürün buldum.

Temizlik ürünlerinde son derece cesur davranırım. Rafta ilgimi çeken bir ürün olduğunda hiç düşünmeden alır, eve getirir, ilk fırsatta da denerim. Bu ürünü de rafta görünce attım sepete. Ama aylardır öööyle duruyodu dolapta. Pazar günü gözüm duvarlardaki ince çiziklere takılınca bu ürünü satın aldığımı hatırladım ve denemeye koyuldum.

Ürün aslında hem silgiye hem de süngere benziyor. Sanırım bu nedenle de adı "silgi sünger". Bir pakette 2 adet var.  Kullanmadan önce bir miktar su ile ıslatıp sıkıyoruz. Ardından pencere-kapı-duvar üzerindeki izlere hafif bastırarak sürtüyoruz. En eğlenceli kısmı da sildikçe süngerin azalarak bitmesi. 

İşe duvarla başladım ama kapılarda, PVC pencerelerde, hatta sıkı durun, halıda bile denedim. Bembeyaz halımın üzerindeki kahve lekesini yarısından daha küçük bir boyuta indirdi. Tamamen çıkaramadı ama bu bile büyük başarı çünkü aynı lekeyi kuru temizlemeciler "hiç" çıkaramamıştı. 

Neyse, fazla uzatmayayım. Özellikle içinde çocuk bulunan bir evde böyle bir ürün çok işinize yarayabilir. Ben birinci paketi bitirir bitirmez ikincisini aldım bile.


0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea