25 Aralık 2012 Salı

resim yaptım

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Aralık 25, 2012
Tepkiler: 

Resim aşkımdan bahsetmiş miydim ben hiç?

Aslında yeteneğim olduğunu düşünmüyorum. Ama yıllardır içimde bitmek bilmeyen bir heves var. Bu sebepten 2 yıl önce resim kursuna gittim ve tam 1 yıl temel çizim teknikleri, karakalem, kuru kalem boya, pastel boya, sulu boya eğitimi aldım. Ama en keyifli yanı "çizebildiğimi" görmekti. Ortaya çıkan işleri baktıkça hevesim arttı ve daha çok çizmek istedim. 

Ara ara kağıdı boyayı elime alıp bir şeyler karalıyorum. Bu da onlardan biri. İnternette bir yerlerde rastladığım bir çizimin benim elimden çıkmış uyarlaması :) 
Hiçbir resmim harika ya da şaheser değil ama bana aitler ve benim elimden çıktılar. Onları benim için özel yapan da bu zaten. Hepsi benim bebeklerim...

2 yorum:

Nerwen dedi ki...

Resim yapmak bi tür terapi... Ben de çok severim :)

pespembe dedi ki...

kesinlikle...
başına oturunca zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum
rahatladığımı hissediyorum

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea