10 Haziran 2013 Pazartesi

neleri yaptım neleri yapamadım?

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Pazartesi, Haziran 10, 2013
Blogumu karıştırırken aralık ayında yazdığım "ey 2013, bana bunları verebilecek misin?" başlıklı yazımı fark ettim ve tekrar okudum. 2013 yılında yapmayı planladığım işlerin listesini yazmıştım. Yaptıkça da üzerini çizer, listeyi zamanla tamamlarım demiştim.

Yılın ilk yarısını geride bırakmışken bi kontrol edeyim dedim: 
  -En büyük gelişmeyi film alanında göstermişim sanırım. Listedekilerin ciddi bir bölümünü izlemişim şimdiden. Ama yine de daha izlenecek çok film var.
  -Kitapta oldukça zayıf kalmışım.Liste olduğu gibi duruyor. Yazıklar olsun bana:( Çok kızdım şimdi kendime. Hemen gidip açığı kapatmam lazım.
  -Yapmak istediklerim bölümü ise tam bir fiyasko. Özellikle "bloguma daha fazla zaman ayırmak" bölümünü silmem gerek o listeden çünkü bunu yazdıktan sonra 6 ay hiç yazı yazmamışım. Yazdığımın tam tersini yapmışım baksanıza :)
  - Görmek istediklerim bölümü fena sayılmaz. Umarım yıl sonuna kadar geri kalan yerlere de ayağım değer :)

Çok da başarılı olamadım ben bu liste işinde. Niye böyle oldu ki? Yılın ilk yarısı değil ama dilerim ikinci yarısında listeme daha çok çizik atabilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea