13 Haziran 2013 Perşembe

hangover III

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Perşembe, Haziran 13, 2013
Bugün kendimizi sinemaya attık ve maaile film izledik. 

Bir süredir annem bende. Yaklaşık 6 aydır görememiştim onu. Arada 10 saate yakın mesafe olunca aileler ile geçirdiğimiz her saniye Badi ve ben için son derece kıymetli oluyor. Bu nedenle yanımıza ailelerimizden birileri geldiğinde onlarla kaliteli zaman geçirmek, her anı dolu dolu yaşamak istiyoruz.

Hangover I ve Hangover II filmlerini izlemediyseniz kesinlikle çok şey kaçırmışsınız demektir. Gülmek, hatta abartmıyorum kahkahalarla gülmek istiyorsanız bu dörtlünün maceralarını mutlaka izleyin derim. Biz serinin ilk 2 filmini izlemiştik ama annem izlememişti. Ona şöyle özetledik: 3 tane normal 1 tane anormal adam var. Bunlar birlikte seyahat ediyorlar/vakit geçiriyorlar. Ancak bir sorun var. Akşam yatıp sabah kalktıklarında başlarına gelmedik kalmamış oluyor ve yaşadıklarının hiçbirini hatırlamıyorlar çünkü anormal olan arkadaşları yüzünden kendilerini kaybedecek kadar sarhoş hale gelmiş oluyorlar. Bir gece önce başlarını ne tür belalara soktuğunu hatırlayamayan bu adamlar sabah uyandıkları andan itibaren pirincin taşını ayıklamaya çalışıyorlar. Film de burada başlıyor. 

Hikaye anneme ilginç geldi. Biletlerimizi aldık ve salona girdik. Film başladığı andan bitene kadar da gülmekten yarıldık. Bir ara karnımı tutuyordum :) Salon ağzına kadar doluydu ve sanırım herkes bizimle aynı fikirdeydi ki herkes yüksek sesle gülüyordu.

Filmin imdb notu 6.1 ama bence bundan bi tık daha iyi bir puanı hak ediyor. Benim puanım ise 7.

Birinci filmi ayrı, ikinci filmi apayrı sevmiştim, buna ise bayıldım. Phil'in yakışıklılığı, Stu'nun efendiliği, Doug'ın iyi aile babası tavrına hastayım da Alan'ın deliliği de pek bi sevimli:) Filmin sonunda 4. filmin ipuçlarını verdiler. "Allahım, ellerini çabuk tutsunlar ve bir an önce 4. filmi bitirsinler." derken Bradley Cooper'ımın şu açıklaması ile bildiğin yıkıldım ben. Dünyam karardı. Yapmayın etmeyin, 4. filmi çekmeyüz demeyin ağalar...:(

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea