16 Haziran 2013 Pazar

dansçı ben :)

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Pazar, Haziran 16, 2013
Yaklaşık 20 yıldır dans ediyorum. Daha önce birkaç kez bu dans tutkumdan bahsetmiştim blogumda ( tutku, zumba). Dansa başladığımda yaşım 8di, şimdi 28. Hala aynı şevkle, aynı özveriyle, aynı aşkla dans ediyorum.
beyaz etekli olana odaklanalım lütfen :p
Geçen yıl uzun yıllardır yaptığım gibi Ege Yöresi ekibindeydim. İzmir-Muğla zeybeği oynamıştım. Bu yıl ise Kırklareli Yöresi ve Roman Havası oynadım. Aslında ikisini de daha önce yıllarca oynamıştım. Bu nedenle işim kolaydı :D

Toplamda 10 farklı ekibin dans gösterisi arka arkaya sergilendi. İzmir Yöresi, Aydın Yöresi, Gaziantep Yöresi, Eskişehir Yöresi, Karadeniz Yöresi, Artvin Yöresi, Diyarbakır Yöresi, Burdur Yöresi, Kırklareli Yöresi  ve Roman Havası. Ben son 2 ekipte yer aldım. İkisi de birbirinden keyifli ve eğlenceliydi.

Eşim, kardeşim ve annem beni izlemeye geldiler. Onlar koltuklarına kurulmuş rahat rahat sahneye çıkmamı beklerken ben yukarıda kuliste kan ter içinde kostümlerimle, saçımla, makyajımla uğraşmaktaydım. Nihayet sıra bizim ekibe geldi ve perde...
Bu yıl diğer yıllardan farklı olarak aşırı sakin ve telaşsızdım sahnede. Normalde kalbim küt küt atar, heyecandan dilim damağım kurur. Ben ki kendimi bildim bileli dans ediyorum ve sahneye çıkıyorum. Ama yine de her yıl tatlı tatlı telaşlanırdım. Bu yıl ise aşırı sakin ve serinkanlıydım. Şaştım kaldım bu halime. 20 yıl sahne tozu yuttuktan sonra bir anda profesyonellik çöktü üzerime sanırım :)

Tüm bir yılın emeğini bir gecede sahnede ortaya koyduk. Darısı gelecek senelerin başına...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea