4 Haziran 2013 Salı

resim yaptım- 2

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Haziran 04, 2013
Aslında bu resmimi bundan 1-1,5 yıl önce yapmıştım. Çok da severim. Ama bir türlü fotoğrafını çekip bloguma koyamadım. Tembellik diyelim :)

Resim kursuna devam ederken yaptığım bu resmi hocam çok beğenip sergiye almıştı. Reprodükdiyon yöntemi ile yapılmış bir resimdir. Orijinalini internetten bulmuştum. Ona bakarak bir kopyasını yaptım. Resimle ilgilenenler sergide "kareleme" tekniği ile mi yaptın diye sormuştu, cevabım hayır. Kuru kalem boya kullandım ama sanki pastel de iyi giderdi.

Uzun zamandır kağıdı, boyaları elime alıp resim yapmadım. Özlemişim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea