1 Haziran 2013 Cumartesi

işte döndüm burdayım :)

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Cumartesi, Haziran 01, 2013
Nerdeydin de nerden döndün dediğinizi duyar gibiyim. Buralardaydım ama yoğundum. Biliyorum insan olan bunu yapmaz, bloğunu 6 ay başıboş bırakmaz. Ama ben yaptım işte:(( 

Aslında bu sürede pek çok şey yaşadım ama yazasım gelmedi sanırım. Her blogger ın başına zaman zaman gelebilecek sıradan bir durum benim de başıma geldi diyelim. Durdum... Evet bildiğiniz durdum. Yazamadım.

Ama şimdi döndüm ve artık buralardayım. Yokluğumda yorumlarıyla ve mailleriyle beni yalnız bırakmayan, halimi hatrımı soran, "niye yazmıyorsun?" diye soranlara sonsuz teşekkürler. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea