10 Nisan 2012 Salı

mimlenmişim ben

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Nisan 10, 2012
İlk mimim missbone dan geldi. Sabah sabah gülümsettin beni missbone, darısı yenilerine olsun:) Çok hoş sorular var içinde. Hemen başlayalım cevaplamaya:
1) Yemek olsan ne yemeği olurdun?
Hiç tartışmasız patates kızartması olmak isterdim ben. Herkesin sevdiği, yerken inim inim inlediği, her şeyin yanına yakışan patates.
2) Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
Keman. Var olan en asil, en aşık olunası sesleri çıkaran müzik aletidir kendisi. Bayılırım kemana, nerde çalınsa kulak kabartır dinlerim. 
3) Araba olsan hangisi olurdun?
Vosvos:)) Hayatımda gördüğüm tüm lüks arabalardan daha konforlu, daha uzun ömürlü (hatta en uzun ömürlüsü), herkesin hayatının bir döneminde hayalini süslediği, yıllara meydan okuyan vosvos olmak isterdim. 
4) Aylardan hangisi olurdun?
Temmuz. Yılın en güzel ayıdır bence temmuz. Haziranın hafif serinliğinden uzak, ağustosun bunaltıcı sıcaklarından önce, yazın en güzel zamanıdır. Benim gibi bir yaz ve deniz insanı için en vazgeçilmez zaman. 
5) Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Babet. Rahat olsun, az pullu olsun, biraz şık olsun, her an giyilebiliyim isterdim.
6) Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Pijama. En rahat, insanın kendisini içinde en huzurlu hissettiği kıyafettir pijama. Beni giyen herkes huzur bulsun isterdim.
7) Renk olsan hangi renk olurdun?
Bu benim için en kolay soru. Tabi ki pespembe:))
8) Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?
Sincap. Küçücük burnum, uzun mu uzun kuyruğum, yumuşacık tüylerim, minnak ellerim olurdu o zaman. Kızlar bana bayılırdı, çocuklar hayranım olurdu. Hem ormanda, orda burda zıp zıp zıplardım. 
9) Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?
Mimmi'nin daireyi gözden geçirmesi için, o gün öğleden sonra buluşmaya karar verdiler. Telefonu kapattığında Lisbeth'in morali düzelmişti. Saatine baktı, Mimmi'nin gelmesine daha çok zaman vardı.

Mimleme sırası bende:


0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea