21 Ağustos 2012 Salı

acı aşk

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Salı, Ağustos 21, 2012
Tepkiler: 
Bu filmi daha önce bir kez izlemiştim. Ama kanallar arasında dolaşırken denk gelince yeniden izlemeye başladım. Çok mu beğenmiştim? Hatırlayamadım. Evet gerçekten hatırlayamadım. Bazen oluyor. Bir filmi izledikten belli bir zaman sonra o filmle ilgili duygumu hatırlamıyorum. Bu nedenle tekrar izlemekte sakınca görmedim.
Hikaye kısaca Halit Ergenç ve haremi diye özetlenebilir:) Hayatında tam 3 kadın var. Hatta bi ara üçü de aynı gün hamileyim dediğinde "ooooooh sefam olsun" diye bağırır sandım ama yapmadı:) 
bu adamın göz kapakları sizce de çok ilginç değil mi?
Orhan üniversitede öğretim görevlisidir. Evlenmeyi düşündüğü sevgilisi tarafından aldatılınca yaşadığı şehri terk eder ve bambaşka bir hayat kurar. Bir kadınla tanışır ve onunla evlenir. Evlendikleri gün, tam Türk filmlerine yaraşır zerafette bir trafik kazası geçirirler ve eşi kör olur. Geçmişte kendisini aldatan kadın Orhan'ın izini bulur ve karşı dairesine taşınır. Bu arada Orhan bir öğrencisi ile de birlikte olur..... Offff, Orhan'ın aşk hayatı beni yordu valla, yaz yaz bitmedi. 
Neyse toparlıyorum. 3 kadın arasında kalan Orhan bir seçim yapar ve yoluna biri ile devam eder. Filmin imdb notu 5.5, yani vasat. Ama ben o kadar acımasız davranmayıp 6 veriyorum filme. Aslında konu çok basit ama hikaye örgüsü, kurgusu güzeldi. Bir de bu filmde Cansu Dere'nin oynadığı Oya karakteri beni bitirdi. Var mı böyle kadınlar gerçek hayatta?
Ben Türk sinemasının daha iyi işler çıkarabilmesi için salonların doldurulması taraftarıyım. Bu nedenle Türk filmi olduğunda daha olumlu reaksiyonlar vermeye çalışıyorum. Bu film izlenmeli mi? Ne evet ne hayır. İzlerken sıkılmadım ama bittiğinde de "waaoooooow" demedim. Hatırladım şimdi ilk izlediğimde hissettiğim o duyguyu..

2 yorum:

oylesine biri dedi ki...

Bence bu film başlarda ortalarda oldukça ilgi çekiciydi ama sanki sonlara yaklaştıkça basitlik geldi filme. Öyle hatırlıyorum..

pespembe dedi ki...

aslında filmin senaryosu genel olarak basit de filmdeki detaylarla ilginç hale getirilmeye çalışılmış gibi. ben en çok Orhan'ın donukluğundan ve Oya'nın görmedim-duymadım-bilmiyorum tavrından etkilendim:)

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea