15 Ağustos 2012 Çarşamba

sen kimsin?

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Ağustos 15, 2012
Yabancı sinemadan örnekler verdiğimiz yeter, biraz da Türk filmi izleyeyim dedim. Ama her zaman iyi filme denk gelemiyoruz işte. Bazen izlemesem de olurdu dediğimiz filmler de oluyor ve bu film öyle bir film. Tamam çekimi sırasında aşılan zorluklara, çekilen sıkıntılara ve verilen emeğe büyük saygım var ama bu film olmamış!

Bir izleyici olarak komedi filmine girdiğimde gülmeyi beklerken gülemeden dışarı çıktım. Komedi Dükkanı'nda çokça sevip bayıldığımız Tolga Çevik'in binbir emekle çektiği bu filmi sevemedim ben. Filme girerken beklentim mi yüksekti, Tolga Çevik'ten daha iyi işler mi bekliyordum, bilmiyorum. Olmamış olmamış olmamış...
Film 2012 yapımı ve imdb notu da 5.1. On üzerinden 5.1 alması da beni haklı çıkarıyor sanırım. Yine de zevklerin göreceli olduğunu unutmayalım, ben beğenmedim ama mutlaka bayılan vardır.

2 yorum:

Ponti dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, Tolga Çevik'i çok severim. Hatta o kadar severim ki filmi izlerken ayrı bir şaşırdım ve üzüldüm sırf bu yüzden.

Bestesiyleannesi dedi ki...

aynı fikirdeyim. beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyormuş, çok gülmeyi beklerken gülemeden çıktım salondan..

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea