16 Ağustos 2012 Perşembe

kitap kazanan belli oldu...

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Perşembe, Ağustos 16, 2012
Bugün çekiliş günüüüü.. 16 Ağustos'ta yapacağımı söylediğim çekilişimi az önce tamamladım. Tüm aşamaları da adım adım fotoğrafladım. İşte çekilişim:

 İlk olarak çekilişime katılan herkesin ismini küçük kağıtlara yazdım.
 O kadar çok talep oldu ki bi ara isim yazma işlemi hiç bitmeyecek sandım:)
 Daha sonra minik kağıtları katladım ve fanusun içine attım.
 Elime fanusun içine daldırdım. Karıştırdım, karıştırdım ve sonunda birini seçtim.
 Seçtiğim bu mavi kağıdı açtığımda ise......
..içinde Furatab yazıyordu. Evet, Yekta Kopan'ın Kediler Güzel Uyanır kitabı Furatab'a gidiyor. Şimdiden kendisine keyifli okumalar diliyorum. En kısa zamanda kendisiyle iletişime geçip adres bilgilerini almam gerek. 
 Bu ilk çekilişime gösterdiğiniz ilgiden dolayı herkese teşekkürler. 
Darısı yenilerine diyorum...




8 yorum:

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Tebrikler :)

Bestesiyleannesi dedi ki...

1 hafta içinde yenisi başlıyor. Ona beklerim:)

Mülksüz dedi ki...

Tebrikler! =)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Yatişebilirsem gelirim.
Malum bayram :)
Teşekkürler :)

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Keyifle okusun,şansı daim olsun,sevgiler

furatab dedi ki...

İnanılmaz mutlandım çok teşekkür ederim :) gerçekten okumak istediğim bir kitaptı ve sürekli ertelemiştim. Ağzım kulaklarımda :) eheh. pespembe'ye bu güzel çekilişi hazırlayıp, uğraşıp, bu kadar çok katılımlı bir çekilişi düzenlediği için tebrik ediyorum tekrar teşekkür ediyorum :)

asime dedi ki...

Tebrik ederim kazanan arkadaşı...

okuyan dedi ki...

Tebrikler ve keyifli okumalar ^-^

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea