10 Temmuz 2013 Çarşamba

deli bir siyah kadının günlüğü

Gönderen Bestesiyleannesi zaman: Çarşamba, Temmuz 10, 2013
Bir Moviemax Comedy filmi daha. Diary of A Mad Black Woman.



Helen ve Charles 18 yıllık evli bir çifttir. Charles ünlü ve zengin bir avukattır ve karısını başka bir kadınla aldatmaktadır. Bu kadından 2 tane de çocuğu olmuştur. Helen'ın ise bu olanlardan haberi yoktur. 18. evlilik yıldönümünde bu durumu acı bir şekilde öğrenir. Charles artık onunla evli kalmak istememektedir ve Helen'ı sürükleyerek evden kovar. Helen yıkılmıştır. Bu esnada Orlando ile tanışır ve ona aşık olur. Toparlanmaya başlar. Bu sırada Charles vurulur ve sakat kalır. Sevgilisi bu haldeyken onu terk eder ve servetini de alıp gider. Hasta yatağında Charles'la Helen ilgilenir. Ama artık içinde ona karşı öfke de sevgi de kalmamıştır. Sonunda Helen Orlando'nun evlenme teklifini kabul eder.
Helen ve Orlando
Bu filmi tam 3 seferde izledim. Nasıl yani derseniz, ilk gün bir bölümünü, diğer 2 günde de kalan bölümlerini izledim. Her seferinde bişey oldu ve bırakmak zorunda kaldım. Allahtan azimli ve sabırlı bir insanım da sonunu getirdim :)
hüzünlü ve sevimli Helen

Filmde beni en çok etkileyen bölüm Helen'ın aldatıldığını öğrendiği ve acılar çektiği anların gerçekçiliği. Sarsıcıydı. 
Orlando
Helen'ın büyükannesi Madea'dan da bahsetmeden olmaz. Tyler Perry filmde 3 farklı karakteri canlandırıyor ve bunlardan biri de çılgın Madea. Elinde silahı ile etrafa korku salan ama torununa zor günlerinde destek veren bir büyükanne. 

hahahhahahah
Film 2005 yapımı ve imdb puanı 5.1, yani oldukça düşük. O kadar da kötü değildi sanırım. Ben insaflı davranıp 6 veriyorum. Fragmanını izlemek isterseniz tık tık.

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir blogun en çok ihtiyaç duyduğu şey yorumdur. İşte tam da bu sebepten, aklına geleni yaz...

 

kırmızı kiraz Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea